- Home
- Verzenden en bezorgen
Verzenden en bezorgen
Wij versturen uw bestelling via PostNL pakketservice. Ons magazijn bevat een ruime voorraad aan producten
Wij doen ons uiterste best om uw bestelling nog dezelfde dag te versturen. Toch komt het wel eens voor dat er een product tijdelijk niet op voorraad is, wanneer dat zo is, laten wij u dit direct weten en zullen wij het product direct bijbestellen.
Wat zijn de verzendkosten in Nederland en België?
Verzendkosten, helaas ontkomen wij er niet aan, ook wij moeten de kosten voor het verpakken en versturen van de producten betalen.
FRAMO Sport Medische Groothandel berekent GEEN verzendkosten voor leveringen vanaf € 150,00 exclusief btw binnen Nederland en België.
Voor zendingen binnen Nederland berekenen wij €7,00 exclusief btw (€8,47 incl. btw), bestellingen boven €150,00 exclusief btw worden GRATIS verzonden.
Voor zendingen naar België berekenen wij €9,00 exclusief btw (€10,89 incl. btw), bestellingen boven €150,00 exclusief btw worden GRATIS verzonden.
Wij rekenen GEEN extra kleine order toeslagen, of toeslagen voor zendingen naar de Waddeneilanden- en of het buitenland.
Verzendkosten naar andere landen
Bij verzendingen naar andere landen dan Nederland en België worden bij elke bestelling verzendkosten per colli berekend, ongeacht de orderwaarde. U kunt de verzendkosten van uw bestelling direct per land voor het afrekenen zien na selectie van het betreffende land in het betaalmenu. Heeft u een specifieke vraag omtrent verzending of bezorging? Neem contact met ons op via info@framo.nl of tel.: +31 (0)26 3114293. Wij helpen u graag verder.
Wanneer heb ik mijn bestelling in huis?
FRAMO Sport Medische Groothandel stuurt uw bestelling zo snel mogelijk naar het door u opgegeven afleveradres. Wij doen onze uiterste best om uw bestelling binnen 24 uur te versturen, zodat u zo snel mogelijk uw nieuwe aankoop kunt gebruiken. Vrijwel alle producten zijn voorradig en heeft u de eerstvolgende werkdag al in huis. U ontvangt van ons een orderbevestiging waarin wij de leverdatum van de bestelde producten vermelden.
Nadat uw bestelling ons magazijn heeft verlaten, wordt het pakket overgedragen aan PostNL pakketdienst. Zodra het pakket(ten) in het sorteercentrum is gearriveerd, ontvangt u een e-mail met daarin de Track&Trace code. Met deze code kunt u de status en de voortgang van uw bestelling bekijken.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Ja, u kunt uw bestelling GRATIS afhalen aan ’t Holland 5, 6921 GX te Duiven.
Daarnaast kunt u uw bestelling ook laten bezorgen bij een PostNL afhaalpunt bij u in de buurt. Zo bepaalt u zelf waar en wanneer u het pakket wilt ophalen, doe dit wel binnen 7 dagen anders gaat het retour afzender. Indien het mogelijk is uw bestelling af te halen bij een PostNL afhaalpunt, dan komt deze keuze tijdens het bestelproces vanzelf voorbij. Het systeem selecteert de dichtstbijzijnde afhaalpunten vanaf de postcode van het door u opgegeven afleveradres. Vergeet bij het afhalen niet uw legitimatiebewijs, de servicebalie medewerker kan u hierom vragen. De meeste producten kun je binnen twee dagen al afhalen.
Is er een minimaal orderbedrag?
Per 22 december 2022 hanteren wij een minimaal orderbedrag van €50,00 exclusief btw.
Ontvang ik ook een Track & Trace code?
Aan het einde van elke werkdag ontvangt u van ons een email met daarin uw Track & Trace code
Track & Trace is een handige manier om uw zending met barcode online te kunnen volgen. Het enige wat u nodig heeft is een barcodenummer en postcode, klik hier om online uw bestelling te volgen.
Download hier de PostNL app om uw bestelling via uw mobiele telefoon te volgen
- In één oogopslag weet u op welke dag en binnen welk tijdvak uw bestelling wordt afgeleverd.
- Niet thuis bij afleveren? U ziet op welk afhaalpunt u uw bestelling kunt afhalen.
- Geen lange codes meer invoeren, uw zending wordt automatisch aan uw overzicht toegevoegd.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen bij een PostNL Servicepunt?
Ja, u kunt u uw bestelling ook laten bezorgen bij een PostNL afhaalpunt bij u in de buurt. Zo bepaalt u zelf waar en wanneer u het pakket wilt ophalen, doet wel binnen 7 dagen anders gaat het retour afzender. Indien het mogelijk is uw bestelling af te halen bij een PostNL afhaalpunt, dan komt deze keuze tijdens het bestelproces vanzelf voorbij. Het systeem selecteert de dichtstbijzijnde afhaalpunten vanaf de postcode van het door u opgegeven afleveradres. Vergeet bij het afhalen niet uw legitimatiebewijs, de servicebalie medewerker kan u hierom vragen. De meeste producten kunt u binnen twee dagen al afhalen.
Over PostNL
PostNL is marktleider in de pakkettendistributiemarkt binnen de BeNeLux
De kwaliteit van de bezorging is hoog: Ongeveer 99 procent van de binnenlandse pakketten (verzonden door FRAMO) wordt binnen 24 uur bezorgd. PostNL vangt de sterke groei van het aantal pakketten op door de bouw van een nieuwe logistieke infrastructuur.
Aan het einde van elke werkdag ontvangt u van ons een email met daarin uw Track & Trace code
Track & Trace is een handige manier om uw zending met barcode online te kunnen volgen. Het enige wat u nodig heeft is een barcodenummer en postcode, klik hier om online uw bestelling te volgen.
Download hier de PostNL app om uw bestelling via uw mobiele telefoon te volgen
*In één oogopslag weet u op welke dag en binnen welk tijdvak uw bestelling wordt afgeleverd.
*Niet thuis bij afleveren? U ziet op welk afhaalpunt u uw bestelling kunt afhalen.
*Geen lange codes meer invoeren, uw zending wordt automatisch aan uw overzicht toegevoegd.
Staat uw vraag er niet bij? Neem dan gerust contact op
Staat uw vraag er niet bij? Neem dan gerust contact op
Stuur ons een bericht
FRAMO sport B.V.
- 't Holland 5
6921 GX Duiven - info@framo.nl
- +31(0)26 311 42 93
-
Maandag 09:00 - 17:00 uur Dinsdag 09:00 - 17:00 uur Woensdag 09:00 - 17:00 uur Donderdag 09:00 - 17:00 uur Vrijdag 09:00 - 15:00 uur Zaterdag gesloten Zondag gesloten
-
Rabobank 13.07.66.704 IBAN NL82 RABO 0130766704 Swift/BIC RABONL2U BTW-nr NL862132113B01 Kvk-nr 81543182